Minishopping

hej hej! jag vet att det har varit ett tag sedan jag bloggade senast men ska verkligen försöka bättra mig, jag har haft det rätt bra och skolan och baletten rullar på som vanligt. 
Idag var jag och mini shoppade jag köpte nämligen en vårjacka och en snygg stickad tröja från zara och sedan ett par nya typ jeggings super snygga från calzedonia i sture gallerian<3
asså jag älskar att shoppa inför våren nu när allt blir mycket ljusare och så, jag blir typ alltid glad så fort jag har shoppat.
 
här har ni bilder på vad jag har shoppat idag<3
Här hittar du jackan
(hittade tyvärr inte mina nya jeggings så ni får kolla i sture galerrian på calzedonia<3)
 
 
puss o kram 
Hanna
2015-03-25 @ 20:32:38

Gud vilken snygg tröja! Finns Zara någon annan stans än där du bor?

Svar: ja absolut du kan också bara beställa på nätet klicka på : Här hittar du tröjan
Nicole




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0