Bye bye föreställningar!

Jag var hos naprapaten idag och hon sa att jag inte skulle kunna göra föreställningen på fredag och att jag måste börja göra massa övningar för att mi stukade fot ska läka...
Det känns kass att någon annan ska göra min roll och så men sånt är livet och det blir nog en bra föreställning i alla fall.<3
 
Jag hoppas att jag kan bli bra fort så att jag kan dansa sen det lilla som är kvar av terminen. Jag kommer oavsett vara där och stötta mina kompisar så det blir nog bra.
Det känns som att foten aldrig kommer läka, men det känns bara så för att det gör så ont!
Vill bara spola tillbaka till föreställningen och göra om allt utan att stuka foten.
aja, får väl se det possetivt det går över ialla fall...
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0