sommarslut!

Jag vet att jag inte skrivit på hur länge som helst men det är det att nu i sommar så har jag gjort så mycket roliga saker så att jag helt enkelt inte tänkt på att skriva även om jag borde ha berättat om alla saker jag gjort under sommarn. Men eftersom att jag inte gjorde det då så kommer jag att berätta lite kort om min sommar för er nu Okej, först var jag hemma i typ två veckor  sedan så åkte jag till en kompis på hennes landställe och var hos henne några nätter, jag åkte därefter på ridläger på Karlshem och det var hur kul som helst, sen när jag kom hem därifrån så åkte hela familjen ut med båten i en hel vecka och därefter åkte vi till ronneby och bodde i en lägenhet där, vi gjorde superkul saker där som att gå på äventyrsbad<3 Efter det så bodde jag och min syrra några nätter hos farmor och nu är jag hemma igen<3<3<3 Det här var bara en väldigt kor sammanfattning av min sommar...<3
Hanna
2014-08-08 @ 10:17:19

Hej! Jag gillar din blogg jätte yrket och du är typ bäst. Men skulle inte du kunna lägga upp lite mer bider?

Svar: jo det kan jag, kul att du gillar min blogg=)
Nicole

Mariell
2014-08-08 @ 10:19:39

Varför har du inte bloggat på länge? det skulle vara kul om du ville göra det, för jag försöker gå in på din blogg varje dag :)

Svar: Jag ska försöka vara lite mer aktiv på min blogg i fortsättningen, kul att du läser den<3
Nicole

sara
2014-08-08 @ 10:23:00

Du är jätte söt!

Svar: tack!:)
Nicole

Kattis

Jag har lite grejer uppe på Tradera; kläder från bland annat Gant, Ralph Lauren, Guess, Topshop, Benetton, Urban Outfitters, Levi’s 501-shorts och saker från Clinique och Lancôme. Titta gärna in och buda om du hittar något du gillar! http://www.tradera.com/profile/items/2484103/seller




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0