Dans seminairet

Den här veckan har varit så kul hela tiden jag har varit på ett dans seminarie på min skola men det har kommit elever från Norge, Finland,Göteborg och piteå. Alla har varit väldigt snälla och roliga att umgås med imoorn är det showing och min grupp ska göra en dans till Applause av Lady Gaga. Jag hoppas att jag kommer ihåg allt imorrn på scenen och att det blir ett bra framträdande! Jag vet att inlägget blev ganska kort men nu måste jag öva på dansen som vi ska visa upp på showingen imorrn<3
 
Lina
2014-09-04 @ 19:47:59

Hallå varför bloggar du inte? Jag vill läsa något :)

Lisa
2014-09-27 @ 00:14:21

Hej! Jag heter Lisa och jag är 10 år gamal.Jag har läsit din blogg i en månad och jag väntar på att du ska uppdatera. Du är bäst! Kram Lisa

Linnea
2014-10-09 @ 21:20:49

Varför bloggar du inte? Om du har tid kanske du kan svara på några av mina frågor?
Hur gammal är du?
Gillar du hästar?
Har du några djur?
Rider du?
Har du syskon?
Vad heter dom?

Det var typ det, hoppas att du vill svara! Jag gillar att läsa din blogg iallafall :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0