Nu är lovet slut!

Tjena tjena! ledsen att jag inte skrivit på ett tag det har varit så mycket som hänt. På påsklovet så hade jag jätekul och det var ju väldigt fint väder så jag var ute ganska mycket!=)
Jag åt också väldigt mycket godis på lovet så jag tror att jag har gått upp typ 30 kg eller nåt sånt. hahaha!
 
Men nu är det slut på det roliga och tillbaka till skolan igen:( Det är nog det värsta med lov, att man får typ panik ångest sista dagen för att man har så mycket saker man skulle gjort på lovet men bara inte hunnit med för man har ju haft massa andra saker att göra också som till exempel...SLAPPA för en gångs skull!
Det är så typiskt, när man äntligen har vant sig med att gå upp när man vill, gå och lägga sig när man vill och göra vad man vill på kvällen, då ska man tillbaka till sina gamla vanor med att gå upp klockan 06:00 och göra läxor på kvällen!!!!!!!!!!!!!!BLÄ...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0